04.11 Kaiken järkevän puuttuessa päästä, tyydyn johonkin tälläiseen :

A study by the World Health Organisation found that natural blonds are likely to be extinct within 200 years because there are too few people carrying the blond gene. According to the WHO study, the last natural blond is likely to be born in Finland during 2202.

Olen siis pian harvinaista lajityyppiä.

Olen ollut nörtti koko viikonlopun. Täytyy ensiviikolla tehdä jotain fiksua ja hankkia elämä.


The Kovenant - Star by Star


(muoks)

03.24 Hitto, eikö tämä ole sööteintä mitä olet ikinä nähnyt? Olen nyt tuijottanut tätä viimeisen pari tuntia. Awww. Vitsi. Olen myyty <3 (Ja stana kun vuodatus ei toista GIFfejä defaulttina. Eikä jaksa alkaa väsäämään mitään tähän aikaan yöstä. Nyt näkyy vain ensimmäinen kuva sarjasta, jossa on ehkä maailman ihanin hymy. Mutta kyllä tuo nyt näkyvä kuvakin on ehkä maailman toiseksi ihanin virnistys. Olen edelleen myyty <3 ) Ja ruskeat silmät. Huoh. Suberb.

239877.jpg


Hmmm. On se japanilainen. Taidan olle melko kawaii. (kyseisen linkin kuvasta kaikki kiitos loistavalle Tealle.)

Oikeasti melko säälittävää. No. Ensiviikolla hankitaan sitten oikeasti elämä ja tehdään jotain tyhmää. Ihan aikuisten oikeasti. Jos vaikka baarissa kävisi. Se tietää aina hyvää.



Counting Crows - Anna Begins

(/muoks)