16.43 Vaatekaappi päivitetty vastaamaan rok-tuulten uusia muotitietoisia (mutta ei pintaliitäjämäisiä) suuntia. "Heijj, oon vähän massamuodikas mutta vaan sillei erilaisella tavalla, mä en oo niinku muut jotka vaan seuraa jotai muotilehtii ja demii. Mä oon vaan cool."

Joten sitten uudet vaatteet päällä pilettämään. Mantra illanistumista varten oli "Tänään pelaat korttisi oikein." Silti jokainen jolla on hiemankaan kokemusta pokerista tietää, että vaikka kaikki mahdollisuudet ovat puolellasi, kortit ovat suotuisat ja ässäparia kädessä ei tunnu mikään voittavan, niin aina on mahdollisuus että bad beat korventaa näppisi juuri voitontunteen hetkellä. Näppini ovat korventuneet jo niin monesti, että luulisi minun osaavan varoa sitä... niin varmaan.

Mukavaa jutustelua ja jotain hyvin korneja tekoja : "Mitä materiaalia tuo sun paita on? Saanko kokeilla?" (Tiedän, tuo oli aivan järjettömän huono.) Kosketusta, lähentymistä, silmiin katsomista ja niin edespäin. Neito poistuu vessaan, viimeiset drinkin keittiöstä sohvan pöydälle odottamaan, kaikki on täydellistä. Läpsäys molempiin poskiin ja viimeiset kerran hokee mantraa "tänään pelaat korttisi oikein, tänään pelaat korttisi oikein". Tsemppaa itsensä huippuvireeseen. Vessan lukko napsahtaa, otan sohvalla rennomman asennon. Neito istuu viereen; lähelle, hyvin lähelle. Kaikki hienosti suunnitellut peliliikkeet ja mantrat unohtuvat kuin taikaiskusta. Alennun jollekin gorillan tasolle. Ugh. Kosketus, toinen. Lähemmäksi. Syliin. Nostan paidan Neidon pään yli. Hän kumartuu alemmas, avaa vyöni... Ja swing!

Tiedän mitä ajattelette tuosta "swing" sanonnasta. Se ei ole sitä mitä kuvittelette sen olevan. Nimittäin uudet farkut eivät olleetkaan aivan niin hyvät kuin olin luullut. Auki riuhtaistaessa farkkujen ylin nappi ampaisi tangentin suuntaisesti kohti Neidon kasvoja, osuen juuri silmän yläpuolelle silmäkulmaan ja haavoittaen fataalisti niin Neitoa, kuin minun suuria toiveitanikin. Loppuyö menikin sitten kivasti istuessa keittiön lattialla Neidon pää sylissäni, ja pitäen pakastemansikkapussia Neidon silmänkulman päällä. Syötettiin toisillemme jäisiä mansikoita ja naurettiin tapahtuneelle. Olihan sekin ihan kivaa.

Ihmettelen vain... miksi aina juuri minulle... vittu.


Garbage - Why Do You Love Me