Tuli huono omatunto kun kirjoitin niin ikäviä asioita.

 

Ei helvetti. Hyvä asia tässä tietysti on se että pystyn nauramaan itselleni. Onhan se itseironia, joskin hyvin musta sellainen, huomattavasti parempi kuin vihaisuus.

 

Huono omatunto. Anonyymissä blogissa, jota en usko enää edes kyseisten ihmisten lukevan. Jösses sentään. En oikeasti enää edes ihmettele että naiset jättää minua koska olen liian kiltti. Eihän tämä nyt ole enää edes mitään kiltteyttä vaan ihan vitun täysi housu koko äijä. Lapanen. Tossu. Miksiköhän muuten nyhveröstä on noin paljon eri synonyymejä vaatekappaleisiin?

 

Asiasta toiseen. Nainen lähestyi minua! Iik! Mitä tämä on. Kyllähän minä tietysti olen yrittänyt käyttäytyä kuin vapailla markkinoilla oleva mies, mutta mitä hemmettiä. En minä näin äkkiä sitä oikeasti osannut odottaa.

 

Päivällä vähän kenkutti, mutta heti kun "OHMIGODWOMANWTFISTHIS!!!!111" niin nyt on taas kevättä rinnassa. Jännä. Ei nyt mennä kuitenkaan asioiden edelle. Vaikka ihan kivasti egoa kutkutteleekin että olen taas haluttu ja jopa vähän jännittää että osaakos tässä nyt enää olla muiden naisten kanssa, niin rauhallisesti täytyy liikkua. Faijalla on verenpainetta ja pieni alkoholin rasittama pumppuni ei varmaan kestä tällä hetkellä liikoja järkytyksiä...

 

JA VITUT! TÄYSILLÄ!