Eksyin aivan väärään videoon YouTubessa. Aivan hemmetin väärään ja silti niin oikeaan.

 

Se hämmentää minua. Toisaalta sen tuoma nautinto ja hyvänolontunne lämmittävät kehoa kuin pitkä halaus. Mutta toisaalta se laittaa näkemään ettei minulla ole sitä nyt. Kokemaan sen puutteen. Seksuaalinen vivahde on sokeankin nähtävillä, mutta se ei ole minusta videon idea. Se ei ole puutteeni juuri tai lähde. Se on se hymy ja nauru mikä tulee jälkikäteen. Rentous. Rakkaus. Se joka kertoo tyytyväisyydestä, täyttymyksestä ja elämän kokonaisvaltaisuudesta.

 

Ei sen tunnetta tai kuvausta siitä voi tiivistää yhteen kappaleeseen tekstiä. Mikään määrä sanoja ei kerro sitä samaa mitä se yksi hymy kertoo. Vai olenko se vain minä? Onko se vain joku minun omituinen fetissini. Ei kai, en suostu uskomaan että se tunne olisi vain seksuaalista huumaa. Se on rakkautta. Ei varmaa mikään muu saisi sisässäni tällaista tyhjyyttä aikaan.

 

Moni varmaan osaa samaistua. Se hymy, se tunne on varmaan se mitä moni kaipaa suhteessaan. Jotkut onnekkaat siitä nauttivat. Jotkut surkuteltavat polot eivät, vaikka parisuhteessa olisivatkin. Sillä ei ole parempaa tunnetta kuin nähdä se kimallus toisen silmissä. Hymykuopat poskilla ja kuulla pieni hallitsematon kikatus. Sunnuntai aamuna se on parasta. Pitkään nukkuminen, keskipäivän valonsäde verhojen välistä, unista mynkyämistä, hiusten tuoksussa omenaa edellisen illan suihkun jäljiltä, kämmenen iho kutittaa ja kiusaa toista kaltaistaan. Suudelma otsaan ja haukottelun säestämät huomenet. Suudelma nenään ja kikatus, suudelma suulle ja vastaus. Kauan tämän jälkeen, kun sitten joskus ajallaan pääsee ylös sängystä ja näkee sen hymyn, sen yhteyden ja rakkauden. Selittämättömän ymmärryksen ja sanattoman yhteyden. Sitä minä kaipaan. Se saa tyhjän olon sisälleni.

 

Ainahan minä olen digannut naisista ja heidän... hmm, miellyttämisestään. Mutta pitkän parisuhteen jälkeen siihen on tottunut. Tyytyväisyyden normaalitila. NTP-arvo päivittäisessä elämässä. Ja sitten kun se puoliväkisin amputoidaan pois, niin koen varmaan normaalia suurempaa haamusärkyä. Läheisyysriippuvainen naiivisti romanttinen naisia rakastava hölmö joka ei saa enää fiksiään. Kai vähemmästäkin tulee vierotusoireita.

 

Jaa niin haluatte nähdä sen videon vai? Omalla vastuulla. Tässä se on.