22.38 Kauhea olo. Ei pitäisi juoda olutta ja viinaa sekaisin...

Eilen oli kyllä hyvä ilta. "Taiteilija-ilta". Noin aamukahdeksaan asti keskustelin mm. Munchin Huudosta, Dalin veistoksista ja CMX:stä Tytön kanssa. Tyttö yllätti. Harva ymmärtää(?) noita asioita samalla tavoin kuin minä. Oli valaisevaa jutella jonkun kanssa, joka elää ne samoin kuin minä. Tyttö omistaa kaikki CMX:n studiolevyt. Voiko muuta toivoa? Kyllähän minä hänet olin ennenkin "tuntenut", mutta nyt vasta opin todella tuntemaan hänet. Näin Tytön aivan uusin silmin. Oltiin todella syvällisiä. Tietysti nelosolut ja Jägermaister saattoivat vaikuttaa asiaan. Ilta ja aamu hurahtivat kuin siivillä. Avauduttiin toisillemme elämäntilanteestamme ja ihmissuhteistamme. Paketin tiivistää aika hyvin lause, mikä todettiin illan aikana. "En minä nyt mitään vakavaa tahtoisi. Tahtoisin vain herätä aamulla jonkun vierestä." Ilmassa ei ollut siis juurikaan jännitettä. Rentoutta, läheisyyttä ja hyvää läppää. Joskus aamukahdeksalta sitten Tyttö ei enää jaksanut lähteä matkustamaan kotiin, joten sain pusun, käskyn tulla lähemmäksi ja heräsin aamulla jonkun vierestä.

CMX - Punainen Nro. 6