08.17... Jo pitkään olen mennyt nukkumaan niin myöhään, että nukahdan melkein samantien kun sänkyyn asti pääsen, sekä olen noussut ylös niin myöhään että hyppään samantien ylös kun herään. Ei ole ollut aikaa kunnolliselle sänkyterapialle.

Sängyssä makoillessani ja dvd-soittimen stand-by valoa katsellessani aloin miettimään; minkähänlaisen kuvan minä annan ihmisille itsestäni. Siis ihmisille joita kohtaan kasvosta kasvoihin. Esitänkö minä heille jotain mitä en oikeasti ole? Tai no, eipäs nyt kierrellä enää aihetta yhtään enempää. Olenko erilainen mahdollisille naisehdokkaille kuin olen kavereilleni. No olenhan minä. Selkeästi.

Äänen huomaa helposti madaltuvan parilla oktaavilla. Ei enää paskaista naurua eikä pervoja irvistyksiä. Vaan jatkuvaa hymyä ja pieniä hymähdyksiä. Kavereille puhuessani katselen mm. puita, lintuja, maata, ehkä joskus jopa puhujaa/puheen kohdetta. Naisista en saa silmiäni irti. Tuijotan silmiin ja kasvoihin. Jotenkin myös tiedostan itseäni enemmän. Kuinka pidän kättäni sylissä. Istunko selkä suorassa vai kyyryssä. Tiedostan myös naisen tarkemmin. Kavereiden kanssa saatan pohdiskella Nietzschen jumalkäsitystä ja puhua samalla isoista tisseistä. Naisten kanssa ollessa puheet voivat olla samat, mutta vanha viiksivallu ei kyllä pääse lähellekään ajatuksia. Katsoiko se minua. Mitä se sanoi. Mistä se on kiinnostunut. Mitä voisin sanoa hänelle.

Hah. Paska jätkä mutta minkäs teet. En kuitenkaan tee sitä tahallani. Se vain... tapahtuu. Pahat, pahat, pahat naiset. Saavat miehen pään niin pyörälle että heti pitää alkaa olemaan miellyttävä ja karismaattinen. Kaiken pitää olla pientä flirttiä. Älkääkä naiset näyttäkö yhtään viattomilta. Jos ette ihan yhtä rankasti tiedosta itseänne kuin miehet (kyllä minä tiedän miten te osaatte liikuttaa itseänne sillä tavoin että saatte miehet polvilleen, esim sängyllä konttaaminen), niin kyllä sitä vastaflirttiä tulee aika rankalla kädellä takaisinkin päin. Juu juu. Olen kuullut senkin että "No en minä ajatellut sitä niin." aika monestikin. Ihan mielenkiinnosta että; Miten ihmeessä sitten ajattelitte sen?

No mutta en kyllä oikeastaan voi valittaa. Ei ole montaa hauskempaa asiaa kuin pieni flirttaus. Varsinkin jonkun oikein älykkään naisen kanssa, jolloin se voi mennä hyvinkin pitkälle ja mielenkiintoiseksi. Se tuntuu kuin olevan jokin peli, johon kaikki tietävät säännöt mutta kukaan ei oikein osaa kertoa niitä.

Huoh. Sänkyterapia ei ole kyllä yhtään hauskaa itsekseen.

Jaa no. Tänään voisi mennä harjoittelemaan pelitaitojaan... (Oli niin paska läppä että oli pakko kirjoittaa.)

The Haunted - The Fallout