13.56 Vai sellainen viikonloppu tällä kertaa.

Perjantaina baariin. Aluksi ei kyllä kiinnostanut pätkääkään, mutta kun olin jo luvannut niin minkäs teet. Tämän takia yritän luvata mahdollisimman vähän. Oli kyllä silti ihan kivaa, enkä edes nauttinut paljoa alkoholia...ainakaan siihen mennessä kunnes joku ihan tuntematon mies tuli ja tarjosi 11 Gin Tonicia. Hyi saakeli, mutta kun ilmaiseksi sai.

Lauantaina aamulla krapula, ihan vain vähän. Mutta illalla silti tapaaminen Exän kanssa... Minä olen sohva, mutta minkäs teet. On se lähellä oleminen vain niin mukavaa. Musiikki soi ja maataan sängyllä. Saa nähdä milloin kangas hajoaa täydellisesti.

Tänään sukujuhlat. Mummo täytti vuosia. Onnea! (Huomatkaa miten sujuvasti ohitan aiheen etten muista kuinka monta vuotta hän täytti.) Sukujuhlat olivat...no melko sukujuhlamaiset. Pieni vauva vei kaiken huomion, ei mummolla niin väliä. Oli se kyllä söpis. Sillä oli kauhea tarve käydä sanomassa kaikille koko ajan päivää. Pieni käsi ojossa töpötti ympäri ravintolaa. Ihihihiii. Mikä tietysti irroitti meidän äidistä jatkuvalla syötöllä kommentteja miten : "meidän perheessä ei ole vielä lapsenlapsia." Ja sitten se vielä ihmettelee miksen koskaan tuo naisia kotiin näytille.

Olen kuunnellut yhtä kappaletta siitä asti kun makoilin Exän kanssa sängyllä :

Rakastele mua, niin rakastelet miestä
Ole mulle hellä, tolkuttoman hellä, ota minut huolella
pane minut kuntoon, repeämä parsi vakavalla langalla

Rakastele mua, niin rakastelet miestä
uumallesi tahdon kiiltävänä hiestä
elämäni riippuu sinusta ja lempes suopeudesta
rakastele mua ja rakastele lujaa
yhtälömme ratko, luotsi ajautujaa
salli minun tulla, salli minun täyttyä rakkaudestas


Zen Café - Rakastele mua