19.53 Tänään vaivun sokerihumalaan.

Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata!

Köhm, tajusitte vissiin. Niin ja kun olin tulossa kaupasta meinasin ajaa jonkun teiniperseen ylitse. Käyttäkää nyt vittu oikeasti niitä heijastimia. Meneekö look pilalle kun pitää heijastinta? Minäkin pidän ja minä olen sentään todella tarkka lookistani. Ja siis minä todellakin olen todella todella tarkka lookista. Saatana, jos olisi ollut nanosekunninkin hitaammat refleksit niin sillä tytöllä olisi vähintään lonkka tehty raudasta tällä hetkellä. Hyppää tielle pimeällä ilman heijastinta, kun vastaankin tulee auto. Melkein oli toivekin nähdä hänet. Helvetti.... Mutta sillähän ei ole enää mitään välilä koska :

Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata! Kaupassa oli joulusuklaata!

Joulusuklaa <3