12.57 Telepathy and other normal human functions.

Unissani on viime aikoina ollut mystinen nainen. Jo usein olen nähnyt hänestä unta, ja aina unissamme me rakastamme toisiamme. Nyt viimeisimmässä unessa jossa hän vieraili viime yönä, hän oli kommentoinut blogiani. Kyllä, minäkin koin tämän hieman huolestuttavaksi piirteeksi. Lukuun ottamatta että koko lopun unen ajan me vain istuimme mummolani (?) sohvalla sylikkäin ja puhuttiin ja halattiin toisiamme. Oi sitä hymyä ja naurua, sydäntä puristaa ajatella että se saattoi olla vain unta...saattoi. Kuka olet sinä mystinen nainen joka olet niin täydellinen jokaiselta piirteeltäsi? Älä lopeta unissani vierailua, sillä sinun vuoksesi kannattaa nukkua ja nähdä unia. Ja jos todella olet täällä, kommentoi blogiani.

Ehkä hieman friikkiä uskoa, että ihmisellä voisi olla sielunkumppaniinsa jonkinlainen henkinen side. Puhumattakaan että tuo minun henkisen siteen vastikkeeni lukisi blogiani. Mutta muutamia kertoja olen kuullut mm. omilta vanhemmiltani, miten he täydentävät toisiensa tarinaa viimeyön unista. He ovat nähneet samaa unta. Ei kai tuollainen voi johtua mistään muusta kuin todella vahvasta siteestä. Olkoot se sitten telepatiaa tai miksi sitä ikinä haluaakin sanoa, mutta minä haluan uskoa, että tuollainen side on ja tulee aina olemaankin olemassa. Toivottavasti sellainen muodostuu myös minulle.

Hmm... ja kyllä, unieni nainen vaikuttaa aika paljon Exältä.

...niin ja kyllä oikeastaan kaikilta naisilta joita olen todella rakastanut...

...niin ja oikeastaan he kaikki joita olen rakastanut ovat todella samanlaisia, nyt kun tarkemmin ajattelee, mielenkiintoista...

KoRn - Freak on a Leash