03.24 Kävelen ulos kaverin pihasta. Alkoholi pitäisi kieltää minulta. Mp3-soitin korviin ja musiikkia. Tuuli pauhaa silti musiikin yli. Muutamia haparoivia askelia polkupyörää taluttaen. Pysähdyn, käsi hapuilee toista käteensä mutta ei löydä mitään. Tässä joskus kuiskasin Tytön korvaan "maailman seksikkäin olento". Kyyneleitä pitää pidättää. Koska viimeksi sain tuntea moista läheisyyttä. Siitä on liian kauan.

Tuuli painaa edelleen musiikin yli. Taivallta sataa muutamia hajanaisia pisaroita sadetta. Se saa minut palaamaan uudestaan todellisuuteen. Vedän käden pois sivulta. Olin oikeasti yrittänyt ottaa Tyttöä kiinni kädestä. Tekeekö se vieläkin näin kipeää? Kyynel. Kaksi. Alkoholi pitäisi oikeasti kieltää minulta. Silloin joskus käsi kohtasi käden tässä, ja kädet kietoutuivat toisen ympärille. Katson hetken tummana vellovia pilviä. Repaleinen. "Taivas vai minä?" mietin. Jatkan matkaa.

Ranta. Penkki. Neiti... Vain yksi puuttuu. Sadekin piiskaa kasvoja. Kaikki on samoin, mutta vain yksi asia puuttuu. Koirakin haukkuu taustalla. Kaikki on niin täydellistä. Kaikki on niin samoin. En voi enää hetkeäkään olla siinä, pakko mennä pois. Kyynel. Alkoholi pitäisi todella kieltää minulta. Muistan Neidin valkoisen paidan. Siinä oli nalle rinnuksessa. Käännän musiikkia kovemmalle.

Kotiovi. Tyttö halaa minua pitkään, mutta silti se tuntuu liian lyhyeltä ajalta. Kääntyen katsomaan minua joka toisella askeleella hän kävelee pois. Tuijotan hänen peräänsä. Olen aina tehnyt niin. Se saattaa olla viimeinen kerta kun näen sellaista kauneutta. Tein niin Neidille. Tein niin Tytölle. Valitettavasti se on aina se viimeinen kerta kun tuijotan heidän peräänsä. Tyttö kävelee puiden taakse. Nojaan ovea vasten ja itken. Neiti katoaa pyörällä polkua pitkin, pois museon pihan luota. Vajoan maahan istumaan ja itken. Exä suutelee minua suulle, kääntyy itkien pois ja kävelee pimeyteen. Lysähdän tiiliseinää vasten ja itken. Suhteet pitäisi vittu kieltää minulta.

Cmx - Kultanaamio