17.01 Vihaa. Suurtaa vihaa. Se sallitaan minulle. Viimeiset pari päivää olen kärvistellyt sohvalla juoden helvetin pahan makuista Panadol-Hot litkua, ja tuijottanut mediaviihdettä sen jokaisessa likaisimmassa muodossa. En edes aio ajatella mitä kirjoittaisin sarjasta Vaimo Matskua. Kolmen minuutin aikana mitä katsoin, hajosi jo lasi, lautanen ja käsi. Puran aggron johonkin lievempään ilmiöön. Sori Illi. Sliipattu_tanskalainen_lateksipervo.

Illi - Hukkaa päivä. Ei saatana oikeasti. Ensin vaivuin epätoivoon nähdessäni tuon likaisen miehen häväisevän televisiotani Voicen jo muutenkin melko saastaisella kanavalla, (katson Voicea melkein ainoastaan tämän takia), mutta sittemmin nähtyäni tämän, en ole enää osannut lopettaa nauramista nähdessäni Illin musiikkivideon. Mikä yhdennäköisyys! Mikä samanlainen eleganssi! Etenkin tuo viimeinen virnistys on kuin suoraan Illin parhaimmasta "näytän ahdistelijalta" -ilmeestä. Nykyään näen Illin jo aivan uudessa valossa. Enää en tahdittomasti vihaa tuota onnetonta ihmispoloa, vaan tunnen syvää kunnioitusta miehestä, jolla on oikeasti rautaista itsetuntoa saattaa itsensä noin naurettavaan tilaan, ja vielä tuoda sen avulla itseään julkisuuteen. Odotan vain suurin tuntein milloin hän kirjoittaa omaelämänkerran. Tosin raja rautaisen itsetunnon ja onnettoman julkisuushakuisen pyristelyn, samalla idioottimaisessa typeryydessä kieriskelyn ohella, on melko veteen piirretty viiva. Go Illi. Älä PETÄ mua! Tiiän et osaat olla viel paljo säälittävämpiki!

Ei oo pakko jos ei tarvi.

Jotain muuta infoa :
Minä olen kipeä ja kaikkia vituttaa.
Lunta sataa ja kaikkia vituttaa.
Ari voittaa Idolsin ja kaikkia vituttaa. (Paitsi minua. Hevimiehet vilkuttaa! Kai se on vielä kisassa mukana?)

Eläkeläiset - Humppaan muna tulessa