En halunnut olla kusipää joka ei ota yhteyttä seksin jälkeen ja lähetin Lankeamukselleni tekstiviestin. Minulla siis oli hänen numeronsa, mutta hänellä ei mitä luultavimmin ollut minun numeroani. Ajattelin että vaihdetaan vähän ajatuksia ja kerron että oli kivaa ja näin päin pois. Ettei jää paha maku suuhun yhdestä hikisestä yöstämme. Lankeamukseni, joka toimikoon nimenä tälle ihanaiselle naisolennolle jonka kanssa viimeisin säätöni tapahtui, sitten totta kai vastasi ja vaihdettiin muutamat viestit kertoen miten oli kivaa ja nautittiin yhdessäolosta. Pikkuhiljaa keskustelu syventyi aiheidensa puolesta vakavammaksi ja hän kertoi miten päästää harvemmin ihmisiä lähelleen. Hetken hieman naurahtelin itsekseni että kuitenkin pääsin heti suoraan sänkyyn hänen kanssaan, mutta toisaalta tunsin myös ihan kivaa hellintää egoani kohtaan. Aina olen ollut omasta mielestäni sellainen tyyppi että tietynlaiset ihmiset avautuvat minulle nopeasti. Vastasin omista hieman epäuskoisista ajatuksistani huolimatta Lankeamukselleni viestissäni kohteliaasti miten tunsin olevani etuoikeutettu koska hän päästi juuri minut lähelleen ja ilmoitin että nautin suuresti myös hänen lähellä olostaan. Sitten vaan napista että "Send".

 

Kolme sekuntia tyhjin silmin tuijottamista eteenpäin näkemättä mitään muuta kuin nuo sanat viestissä.

 

EIEIEIEIEIEIEEIEIEIEEI

 

Takaisin päin vastaaminen tuntui kestävän. Itsekseni ajattelin että ehkä Lankeamukseni ei ymmärtänytkään väärin tarkoitusperiäni. Aikaa kului ja vastaus tuntui kestävän. Sitten vastaus singahti puhelimeeni. Vitkuttelin jopa sen avaamisen kanssa, koska en ollut varma mitä sieltä tulisi. Pidän siitä että olen tilanteen herra, mutta nyt en ollut lähelläkään sitä. Nojasin kämmenilläni kasvoihini, juuri se mitä pelkäsinkin sieltä tulevan. Melko selkeästi viesti ilmaisi kaunein sanakääntein että "pidin myös sinusta, tavataan toistekin". Yritin lukea viestin sanoja vaikka millaisin erilaisin kiertein, mutta tuo oli jokaisella tavalla luettuna se viesti mitä rivien välistä tulkittiin. Ja minä olen katoamassa maanantaina kaupungista... Voi perse.

 

Tämä päivä onkin mennyt aika pitkälti nuijiessa itseäni tarpeeksi rankasti idioottimaisesta miehenlogiikastani. Sain kivan ja ihanan tytön uskomaan että haluan parisuhteeseen hänen kanssaan, vaikka on epätodennäköistä että olen paikkakunnalla edes ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen. Pahintahan tässä on että nainen ainakin vaikuttaa vielä hieman aralta ihmissuhteiden suhteen eikä päästä miehiä yleensä lähelleen ja minä aivan törkeästi olen jättänyt kertomatta esimerkiksi että se olisi sitten kaukosuhteen paikka. Lankeamukseni ei saletisti päästä ketään entistäkään lähemmäksi jos jollain keinolla tulee esille että olisin salannut tulevat menoni häneltä vain saadakseni seksiä. Eihän se niin mennyt, ihastuin Lankeamukseeni oikeasti, mutta voiko se nyt kenenkään mielestä enää näyttää miltään muulta kuin siltä että olen ollut kauhea sika ja nusautellut naista ihan vain koska lähden kuitenkin menemään kauas pois; ihan sama mitä sanoisin.

 

Huoh, tunnen itseni todella inhottavaksi paskiaiseksi... Varmaan siitä syystä että olen sellainen.